Politica de returnare

Vă rugăm să completați adresa dvs. în toate detaliile, în caz contrar pachetul pe care îl trimiteți dvs. va fi returnat la noi sau vom ignora cererea dumneavoastră . Notă: Este necesar după expedierea coletului sa ne trimiteți un mail in care sa ne comunicați numărul awb-ului prin care ați returnat coletul către noi.

RETUR

Pentru retur, va rugam sa ne trimiteti un e-mail la adresa-- order.xbuzz@gmail.com, mentionand numele si prenumele dumneavoastra, numarul comenzii, codul/codurile produselor returnate, adresa de email, firma de curierat cu care ne-ati returnat produsul, AWB-ul primit din partea firmei de curierat si contul IBAN impreuna cu titularul acestuia, pentru a va rambursa suma aferenta produselor.

Pentru a fi returnat, produsul trebuie sa nu fie folosit si sa fie in aceleasi conditii in care l-ati primit. De asemenea el trebuie sa fie in ambalajul original si sa aiba atasata eticheta originala.

Pentru a rambursa banii, avem nevoie de dovada achizitiei.

Trimiteti produsele catre sediul nostru (adresa se regaseste la finalul paginii). Pentru retur puteti folosi orice curier doriti, exceptand Posta Romana. Coletele trimise retur cu ramburs vor fi automat refuzate.

Nu se accepta returul pentru produsele de ingrijire personala, produsele cosmetice, costumele de baie si lenjeria intima.

Va rugam sa nu trimiteti produsul inapoi la producator.

Inapoierea banilor (daca se aplica)
De indata ce produsul a ajuns la noi si a fost inspectat, noi va vom trimite prin e-mail o notificare de primire. De asemenea va vom trimite si o notificare in care se specifica daca cererea a fost aprobata sau respinsa.

Dacă cererea a fost aprobată, procesul de rambursare a banilor va fi inițiat, iar suma va fi eliberată automat pe cardul de credit în maximum 14 zile lucrătoare (Weekend neinclus).

Pentru comenzile cu plata la livrare (COD)
Rambursarea banilor se face numai prin virament bancar, catre contul furnizat de dumneavoastra. Nu se pot restitui banii cash.

Daca nu mai doriti articolele achizitionate si vreti sa le returnati, va rugam sa urmati pasii de mai sus, in functie de modul in care ati plasat comanda.

Prin finalizarea comenzii, Clientul este de acord că toate datele furnizate comerciantului sunt corecte, complete și adevărate la momentul plasării comenzii la care se face referire în acest document și în comanda emisă.

Livrările vor fi făcute în termen de 5-7 zile de la efectuarea comenzii, iar pentru produsele aflate pe stoc, în 15 zile de la efectuarea comenzii. În cazul în care produsul va fi livrat cu termenul limită menționat mai sus, vom informa Clientul prin e-mail în termen de 7 zile de la plasarea comenzii, iar Clientul poate renunța la comandă fără dreptul de a solicita daune.

7.6.1. Clientul poate refuza să primească pachetul care conține produsele achiziționate printr-un contract sau, după caz, să returneze produsele în următoarele situații:

- 7.6.1.1. Pachetul prezintă daune grave;

- 7.6.1.2. Produsele au fost livrate / facturate incorect;

- 7.6.1.3. Produsele prezintă defecte de fabricație;

- 7.6.1.4 Produsele nu corespund descrierii.

Clientul trebuie să notifice de intenția sa de a returna produsele achiziționate prin orice comunicare scrisă (transmisa pe e-mail return.xbuzz@gmail.com) în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor.

Clientul care a notificat conform articolului 7.6.1.2 are responsabilitatea de a se asigura că produsele pe care le trimite sunt returnate în termen de 14 zile calendaristice, altfel Beairis consideră că reclamația este neîntemeiată și poate refuza returnarea.

În cazul restituirii produsului, demersul va fi făcut în termen de 14 zile calendaristice de la notificarea intenției de retragere din contract, sub rezerva confirmării returnării.

Precizăm faptul că produsele trebuie sa fie returnate în ambalajul original, cu eticheta originală.

Valoarea serviciilor suplimentare plătite de client, inclusiv, dar fără a se limita la transportul produselor, nu se rambursează.

În toate cazurile, costurile de returnare / re-expediție vor fi suportate de client, cu excepția situațiilor descrise la punctele 7.6.1.1; 7.6.1.2; 7.6.1.3 precum și în caz de neconformitate, situație în care topchoice va suporta valoarea transportului.

Intarzierea sau lipsa banilor (daca se aplica)
Daca nu ati primit banii, verificati din nou cu banca, deoarece este posibil sa dureze o perioada pana ce banii ajung pe card.

Daca ati urmat pasii de mai sus si tot nu au intrat banii in cont, contactati-ne pe adresa 

order.xbuzz@gmail.com

Schimburi (dacă este cazul)
Înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă doriți să-l schimbați pentru același articol, trimiteți-ne un e-mail la order.xbuzz@gmail.com

Veți fi responsabil pentru plata propriilor cheltuieli de transport pentru returnarea articolului. Costurile de transport nu sunt rambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursare.

În funcție de locul în care locuiți, timpul poate varia pentru ca produsul dvs. schimbat să ajungă la dvs.

Dacă expediați un articol peste 300lei, ar trebui să luați în considerare utilizarea unui serviciu de transport cu urmărire sau achiziționarea unei asigurări de transport. Nu vă garantăm că vom primi obiectul returnat.

Adresa de retur:
Adresa: Drumul Serei,nr.9,oras Giurgiu,postal 080569